Delo v pisarni ali od doma

Delo od doma je vedno bolj pogosta praksa. Ko je eno od tehnološko naprednih podjetjih v ZDA določilo, da morajo po novem vsi zaposleni delati v pisarni in nič več od doma, je to znova sprožilo razpravo o prednosti in pomankljivosti dela od doma. Alipri vseh pametnih telefonih, telekonferencah in takojšnjem sporočanju sploh še kdo potrebuje pisarne? Raziskave kažejo, da delo od doma povečuje produktivnost, vendar kljub temu ni primerno za vsako podjetje.

Če se sprašujete, ali uvesti delo od doma in zaposlenim omogočiti, da si delovnik uredijo nekoliko drugače, je to lahko dobra ideja, če:

Imate urejeno politiko dela od doma

  • Če ste pripravili pravilnik, ki jasno določa, kaj je dovoljeno in kaj ne, ste na pravi poti. Če ga še nimate, dela od doma raje še ne uvajajte. Če ni jasno določeno, kaj je dovoljeno in kaj ne, boste vsakič znova postavljeni pred odločanje, ali kateremu od zaposlenih omogočiti tak način dela, ali ne. Zaposleni bodo lahko imeli občutek, da niso obravanvani enako.

Imate primerno opremo

  • Brez primerne tehnologije ne bo šlo. Če imate vse, kar je potrebno, da zaposleni ostanejo v stiku z ostalimi sodelavci, tudi če delajo od doma, če lahko komunikacija v vsakem primeru poteka nemoteno in če imajo dostop do vseh potrebnih dokumentov, lahko delo poteka nemoteno. Če tega ne morete zagotoviti, raje še počakajte.

Imate primeren stil vodenja

  • Ljudje smo različni in tudi stili vodenja se razlikujejo. Če je v vašem timu visoka stopnja zaupanja, proaktivnosti in komunikacije, je delo do doma lahko učinkvoito. Če se vam zdi, da bolje upravljate tim v neposredni komunikaciji, pa o oddaljenih oblikah dela še razmislite.

Imate primerno organizacijsko strukturo

  • Ali so vaši zaposleni navajeni samostojnega odločanja, proaktivnosti, imajo pozitiven odnos do oddaljenega sodelovanja, so usmrejeni k rezultatom in imajo zelo dobre komunikacijske sposobnosti? Potem tudi delo od doma ne bi smelo biti ovira za nemoten delovni proces.

Imate predvidena redna srečanja v živo

  • Vsak tim, ne glede na to, kako dobro deluje ob naprednih načinih povezovanja, potrebuje tudi čas, ko se sreča osebno. Če lahko zagotovite redne sestanke in srečanja cele ekipe, je delo od doma lahko učinkovito. Ne pozabite na učinke prijetnega druženja in konstruktivne razprave.

Viviana Žorž, Adecco H.R.

Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava / Spremeni )

Connecting to %s