Zaposlovanje v digitalni dobi

Iskalci zaposlitve vse pogosteje in učinkoviteje uporabljajo omrežja, kot sta Facebook in LinkedIn, hkrati pa spletna identiteta posameznika vedno bolj vpliva na izbor kandidatov za delovno mesto. Če veste, kje kandidati iščejo ponudbe za delo, lahko temu prilagodite predstavitev vašega podjetja in objave prostega delovnega mesta.

Adeccova raziskava ‘Zaposlovanje 3.0’, ki je bila izvedena v Italiji in razkriva trende tudi v drugih razvitih državah, je pokazala, da grajenje spletnih mrež odnosov predstavlja učinkovit način iskanja novih poslovnih priložnosti. Z drugimi besedami – bogatejši in številčnejši kot so vaši medsebojni odnosi, tudi na družbenih omrežjih, večja je verjetnost, da boste našli pravega kandidata – ali obratno – dobili želeno službo.

 Ali veste, kje lahko najdete kandidate?

Večina kandidatov (94 %) zaposlitev išče preko zaposlitvenih spletnih strani, 53 % kandidatov pa pri iskanju zaposlitve uporablja vsaj en spletni kanal. 39 % zaposlitev išče prek spletnih aplikacij, 30 % na Facebooku in 26 % na omrežju LinkedIn. Kandidati se spleta poslužujejo predvsem zaradi možnosti dostopa do večjega števila ponudb (44 %) in možnosti, da postane njihov življenjepis vidnejši (38 %).

Kadroviki spletna omrežja vidijo predvsem kot možnost povečanja kroga kandidatov in preverjanja verodostojnosti prejetih življenjepisov. Kar 88 % kadrovikov pri svojem delu uporablja vsaj en spletni kanal, najpogosteje LinkedIn (42 %), sledita Facebook (29 %) in Twitter (9 %). Dobra tretjina oz. 34 % kadrovikov je sodelavca že izbralo prek družbenih omrežij, 12 % pa jih je priznalo, da so nekatere kandidate izločili na podlagi informacij, ki so jih našli na spletu.

socialmedia

Dobra spletna prisotnost kot investicija za kariero

Spletna omrežja, kot sta LinkedIn in Facebook, omogočajo obujanje in ohranjanje stikov, ki nam lahko pomagajo pri pridobivanju zaposlitve, pa tudi pri delu samem. Iskalcem zaposlitve ponujajo zbirko številnih kontaktov, možnost sproščenega ustvarjanja novih poznanstev ter tudi dostop do vodilnih funkcij v podjetjih. Pri tem pa je treba upoštevati, da je tudi na spletu pomembno, kak počnemo in kako se predstavimo.

Pet osnovnih priporočil za grajenje osebnega spletnega ugleda:

  • »Pogooglajte« se. Občasno vnesite svoje ime v spletni iskalnik in spremljajte zadetke, pri čemer ne pozabite na iskanje slik – večina zaposlovalcev bo storila enako.
  • Zaščitite svojo zasebnost. Na družbenih omrežjih prek nastavitev zasebnosti poskrbite, da osebne stvari ostanejo med vašimi  prijatelji, javno pa delite tiste, za katere menite, da bi okrepile vaš spletni ugled in vam pomagale pri karieri.
  • Sledite podjetjem in panogam, ki vas zanimajo. Tako boste na tekočem s      trendi, (potencialnemu) delodajalcu pa boste pokazali, da ste odprti za nova znanja in ste pripravljeni, da se nadalje razvijate.
  • Pridobite si priporočila. Dobra beseda bivšega delodajalca, sodelavca ali profesorja na vašem profilu bo prispevala k vaši kredibilnosti.
  • Bodite dejavni. Načrtno gradite svojo spletno podobo in se vključujte v relevantne diskusije in debate. Uspehe delite z drugimi, hkrati pa sledite dosežkom tistih, po katerih se zgledujete.

Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava / Spremeni )

Connecting to %s