Več kot 7.000 zaposlenih Adecca je ponovno pomagalo mladim iskalcem zaposlitve po vsem svetu

V četrtek, 26. marca, se je že tretje leto zapored tisoče zaposlenih Adecca odpravilo na ulice. Z več kot 1.000 brezplačnimi delavnicami ter številnimi izobraževalnimi materiali smo pomagali v boju zoper brezposelnost mladih. Tudi v Sloveniji smo odprli vrata poslovalnic, kjer so zaposleni nudili nasvete in brezplačna izobraževanja v obliki delavnic vsem, ki iščejo delo.

Slovenia_team_AdeccoStreetday

Brezposelnost, zlasti med mladimi, ostaja zaskrbljujoča, predvsem v Evropi. Po vsem svetu je več kot 200 milijonov ljudi brez dela, pri čemer je skoraj 40 odstotkov mlajših od 25 let, in to kljub dejstvu, da je zgolj v ZDA in Evropi 8 milijonov prostih delovnih mest. Tudi drugje po svetu se ta vrzel na trgu dela še poglablja zaradi pomanjkanja ustreznih veščin in kadrov, kar se kaže tudi v nižji produktivnosti.

Nujnost ukrepov, s katerimi mlade opremimo tako z mehkimi kot trdimi veščinami, ki jih potrebujejo v današnjem poslovnem svetu, je nakazala že primerjalna raziskava Global Talent Competitivenes Index (GTCI), ki jo je Adecco skupaj z poslovno šolo INSEAD in HCLI Singapur predstavil januarja letos. Študija, s katero so merili sposobnost posameznih držav v tekmi za najboljše talente, je pokazala, da so države, ki so vlagale v izobraževalne sisteme in združile šolanje s poklicnim usposabljanjem, nesporne zmagovalke na tem področju. Izkazalo se je namreč, da so znale upravljati in razvijati talente ter zadržati najboljše kadre. To kaže, da so strukturne reforme na tem področju nujne, kajti le tako bomo lahko pripravili delovno silo na izzive, ki jih prinaša prihodnost.

Pri tem procesu lahko tvorno sodeluje vsakdo, ne le vlade. Svojo vlogo je 26. marca izpolnil tudi Adecco. Že tretje leto zapored je več kot 7.000 zaposlenih iz 50-ih držav odšlo na ulice in delilo svoje znanje z mladimi in drugimi iskalci zaposlitve vseh starosti. Na ta dan so odprla vrata tudi Adeccove poslovalnice v Sloveniji, z brezplačnimi delavnicami, usposabljanji in svetovanji na področju priprave boljših življenjepisov. Zaposleni Adecca so vsem zainteresiranim kandidatom na ta dan nudili podporo pri pisanju motivacijskih pisem ter jim podali smernice za uspešen razgovor za službo.

Dan na ulici (Street Day) je del Adeccove mednarodne pobude Way to Work ™. V sklopu globalne iniciative Adecco mladim ponuja širšo podporo pri zaposlovanju, tudi v obliki priložnosti za pripravništvo. Tako lahko do 1. maja mladi sodelujejo tudi v programu “CEO za en mesec“. V kar 33 državah, tudi v Sloveniji, se tako potegujejo za edinstveno priložnost – da postanejo glavni izvršni direktor Adecca za en mesec, pod neposrednim mentorstvom Patricka De Maeseneira, glavnega izvršnega direktorja skupine Adecco.

Slovenia_MiroSmrekar_AdeccoStreetDay Slovenia_ candidates_AdeccoStreetDay

»Tudi na letošnji dan odprtih vrat smo v naše poslovalnice povabili mlade, ki iščejo svojo prvo službo. Delavnice so namenjene pogovoru in praktičnem svetovanju, kako naprimer oblikovati življenjepis, kako se pripraviti na razgovor za službo, kako pristopiti k bodočim delodajalcem in jim predstaviti svoje prednosti, skratka – kako biti proaktiven. To, da mladim zagotovimo uspešen vstop na trg dela, je namreč naša skupna odgovornost,« je poudaril Miro Smrekar, direktor Adecca Slovenija.

Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava / Spremeni )

Connecting to %s